Με την επικύρωση των αγορών σας, θα χρεωθείτε για το ποσό της παραγγελίας σας.
Σε κράτηση
Το σύστημα παράδοσης διαχειρίζεται η συνεργαζόμενη εταιρεία μας. Είναι δομημένο γύρω από ένα πρόγραμμα συναντήσεων για τις οποίες εσείς είστε ο υπεύθυνος λήψης αποφάσεων.
Επομένως, μπορείτε να προγραμματίσετε την παράδοσή σας ανάλογα με τη διαθεσιμότητά σας.
Πώς λειτουργεί; Είναι πολύ απλό:
? Θα σας ενημερώσουμε για την πρόοδο της παρακολούθησης της παραγγελίας σας στον λογαριασμό σας στο Cazeboo, ενότητα "Οι παραγγελίες μου".
? Ο συνεργάτης μας θα σας στείλει SMS στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που μας δώσατε.
? Αυτό το μήνυμα σάς προσφέρει ημερομηνίες για ένα χρονοδιάγραμμα παράδοσης
? Θα σας ζητηθεί μια ημερομηνία προγραμματισμού για κάθε πακέτο που αποτελεί την παραγγελία σας (μπορείτε στη συνέχεια να τα προγραμματίσετε την ίδια ημερομηνία για να απλοποιήσετε την παραλαβή της παραγγελίας σας.
Στην Cazeboo, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι η παράδοση είναι δωρεάν για όλα τα προϊόντα μας. Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα χρειαστεί να πληρώσετε κανένα επιπλέον κόστος για την παράδοση των παραγγελιών σας.
Για παραγγελίες όπου όλα τα προϊόντα αναφέρονται ως "Σε απόθεμα", προσπαθούμε να ετοιμάσουμε την παραγγελία σας εντός 24 έως 48 ωρών. Οι συγκεκριμένοι χρόνοι παράδοσης για κάθε προϊόν αναφέρονται με σαφήνεια στον ιστότοπο του Cazeboo και, σε αυτές τις περιπτώσεις, δεν υπερβαίνουν τις 5 εργάσιμες ημέρες.
Για παραγγελίες συμπεριλαμβανομένων των δεσμευμένων προϊόντων, η προετοιμασία και η παράδοση ακολουθήστε το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, ώστε να μπορείτε να λάβετε ολόκληρη την παραγγελία σας με ομαδικό τρόπο.
Εάν επιθυμείτε να λαμβάνετε προϊόντα σε απόθεμα γρήγορα, συνιστάται να κάνετε δύο ξεχωριστές παραγγελίες. Το πρώτο θα περιλαμβάνει προϊόντα σε απόθεμα και το δεύτερο θα περιλαμβάνει προϊόντα σε αναμονή αποθέματος.
Επί του παρόντος, παραδίδουμε σε περίπου είκοσι διαφορετικές χώρες σε όλη την Ευρώπη: Γαλλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ιταλία, Βέλγιο, Ολλανδία, Πολωνία, Ολλανδία, Δανία, Ρουμανία, Κροατία, Ελλάδα, Σλοβενία, Σλοβακία, Ουγγαρία, Τσεχία, Λιθουανία και Λετονία.
Σημειώστε:
Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας στη χώρα στην οποία θέλετε να παραδοθεί η παραγγελία σας.
Για παράδειγμα, εάν ζείτε στη Γαλλία και θέλετε να σας παραδοθεί στη Γαλλία, είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στον ιστότοπο cazeboo.fr.
Διαφορετικά, δεν θα μπορείτε να παραδώσετε την παραγγελία σας σε αυτήν τη χώρα.
Προς το παρόν δεν κάνουμε αποστολή στα νησιά. Εργαζόμαστε για να βελτιώσουμε γρήγορα αυτήν την κατάσταση και θα σας κρατάμε ενήμερους όταν το Cazeboo είναι σε θέση να πραγματοποιήσει παραδόσεις σε αυτές τις περιοχές.
Οι παραδόσεις, μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας μας, γίνονται αποκλειστικά με τον προγραμματισμό του ραντεβού που θα επιλέξετε.
Αυτό σας επιτρέπει να καθορίσετε ήρεμα την ημέρα παράδοσης και να είστε διαθέσιμοι κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας.
Σας προσκαλούμε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας μας DPD και να έχετε έτοιμο τον αριθμό του δέματος σας. Θα μπορείτε να αξιολογήσετε μαζί τους τους λόγους αυτής της έλλειψης προγραμματισμού παράδοσης.
Σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας. Ταυτόχρονα, είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε με τον συνεργαζόμενο μεταφορέα μας για να ενημερώσετε τη διεύθυνσή σας ή/και να παράσχετε πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τη διεύθυνση παράδοσης.
Μερικές φορές υπάρχει καθυστέρηση στην ενημέρωση των πληροφοριών συνδέσμου παρακολούθησης. Σας συμβουλεύουμε να επιστρέψετε στον σύνδεσμο την επόμενη μέρα.
Εάν αυτό δεν επιλύσει την κατάσταση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας για την εξυπηρέτηση μετά την πώληση, μέσω της ενότητας «Έχω άλλη ερώτηση σχετικά με την παραγγελία μου».
Σε περίπτωση παραγγελίας με προϊόντα σε κράτηση, έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε ακύρωση μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Θα σας στείλουμε ένα email επιβεβαίωσης της ακύρωσης μόλις ακυρωθεί πραγματικά. Εάν παραγγείλετε προϊόντα σε απόθεμα, η ακύρωση της παραγγελίας δεν είναι πλέον δυνατή κατά την προετοιμασία και την αποστολή της παραγγελίας. Σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω της φόρμας επικοινωνίας προκειμένου να προσδιορίσετε την καλύτερη λύση που θα σας οδηγήσει στην ακύρωση της παραγγελίας μετά την αποστολή.
Οι συνήθεις ώρες παράδοσης είναι γενικά καθημερινές, από τις 8 π.μ. έως τις 6 μ.μ.
Σε περίπτωση παραγγελίας με δεσμευμένα προϊόντα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας για να εκτιμήσετε εάν είναι δυνατή η αλλαγή της διεύθυνσης παράδοσης. Όταν παραγγέλνετε προϊόντα σε απόθεμα, η αλλαγή της διεύθυνσης παράδοσης δεν είναι πλέον δυνατή αφού ξεκινήσει η προετοιμασία και η αποστολή της παραγγελίας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας για να βρείτε μια λύση στην κατάστασή σας.
Συνήθως, μόλις επιβεβαιωθεί η παραγγελία, είναι συχνά δύσκολο να την αλλάξετε. Τα συστήματα επεξεργασίας παραγγελιών είναι συχνά αυτοματοποιημένα και μόλις ολοκληρωθεί η συναλλαγή, οι αλλαγές μπορεί να είναι περίπλοκες. Ωστόσο, για να λάβετε ακριβείς πληροφορίες σχετικά με την πολιτική τροποποίησης παραγγελιών της ενδιαφερόμενης εταιρείας, συνιστάται να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών το συντομότερο δυνατό.
Οι ημερομηνίες παράδοσης επιλέγονται μεταξύ εσάς και του συνεργαζόμενου μεταφορέα μας, σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε γρήγορα μαζί τους για να αξιολογήσετε τις δυνατότητές σας για αλλαγή ημερομηνιών παράδοσης. Για να το κάνετε αυτό, μπορείτε να ακολουθήσετε τους συνδέσμους παρακολούθησης για τα πακέτα σας και να ελέγξετε την ικανότητά σας να επαναπρογραμματίσετε την παράδοση.
Σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας. Ταυτόχρονα, είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε με τον συνεργαζόμενο μεταφορέα μας για να ενημερώσετε τη διεύθυνσή σας ή/και να παράσχετε πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τη διεύθυνση παράδοσης.
Σας προσκαλούμε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών του μεταφορέα μας και να δώσετε τον αριθμό του δέματος σας. Θα μπορείτε να αξιολογήσετε μαζί τους τους λόγους αυτής της έλλειψης ειδοποίησης παράδοσης ή/και παράδοσης (σύνδεση με DPD, εξυπηρέτηση πελατών).
Εάν θέλετε να ελέγξετε την πρόοδο της παράδοσής σας, σας προσκαλούμε να αποκτήσετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας CAZEBOO. Στην ενότητα "Οι παραγγελίες μου", θα βρείτε όλες τις λεπτομέρειες και τις πληροφορίες που είναι απαραίτητες για την παρακολούθηση της προόδου του πακέτου σας.
Απλώς επιλέξτε την εν λόγω παραγγελία για να λάβετε πληροφορίες σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση παράδοσης. Εάν ισχύει, θα βρείτε επίσης όλους τους συνδέσμους παρακολούθησης που σχετίζονται με τα πακέτα σας.
Τώρα προσφέρουμε να πραγματοποιήσουμε τις παραδόσεις μας μέσω του συνεργάτη μας DPD. Έχουμε συμφωνήσει με τον συνεργάτη μας να σας παρέχουμε την καλύτερη μέθοδο παράδοσης. Μάλιστα, με τη βοήθεια της τεχνογνωσίας της DPD, οι παραδόσεις γίνονται αποκλειστικά προσφέροντάς σας ένα ραντεβού που εσείς θα επιλέξετε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η επιλογή του αριθμού του κινητού σας τηλεφώνου είναι σημαντική, προκειμένου να μπορείτε να λαμβάνετε και να απαντάτε σε ειδοποιήσεις επιλογής παράδοσης.
Η διεύθυνση χρέωσης αποτελεί την ταυτότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας του ατόμου που παραγγέλνει.
Η διεύθυνση παράδοσης αποτελεί την ταυτότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας του ατόμου που πρόκειται να παραλάβει την παραγγελία.
Επομένως, η διεύθυνση παράδοσης μπορεί να είναι διαφορετική από τη διεύθυνση χρέωσης.
Μάλιστα, εάν επιθυμείτε να σας παραδοθεί σε διεύθυνση διαφορετική από τη διεύθυνση χρέωσης (χώρος εργασίας, αναμετάδοση δεμάτων, δεύτερη κατοικία κ.λπ.), έχετε την επιλογή να προτείνετε διαφορετική διεύθυνση παράδοσης.
? Οι πληροφορίες που ζητούνται για την παράδοση θα διευκολύνουν την παραλαβή της παραγγελίας σας.
Χρησιμότητα των πληροφοριών που πρέπει να παρέχονται:
- Πλήρης διεύθυνση
- Όνομα και επίθετο
- Αριθμός κινητού τηλεφώνου (μόνο για τη διεύθυνση παράδοσης για να σας ειδοποιήσουμε για την πρόοδο της παράδοσης, επικοινωνία με τον διανομέα κ.λπ.)
? Οι πληροφορίες που ζητούνται για την τιμολόγηση θα μας επιτρέψουν να εκδώσουμε ένα τιμολόγιο σύμφωνα με τις ανάγκες σας.
Χρησιμότητα των πληροφοριών που πρέπει να παρέχονται:
- Πλήρης διεύθυνση
- Όνομα και επίθετο
Έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε πολλαπλές διευθύνσεις χρέωσης και αποστολής, όπως απαιτείται.
Ναι, τα προϊόντα έχουν σχεδιαστεί για να αποσυναρμολογούνται εύκολα και γρήγορα σε περίπτωση προειδοποίησης καταιγίδας, διασφαλίζοντας έτσι την ταχεία και ασφαλή απόκριση σε αντίξοες καιρικές συνθήκες.
Η εγγύηση είναι 2 χρόνια για όλα τα προϊόντα μας.
Τα αξεσουάρ που είναι συμβατά με τις πέργκολες μας είναι καμβάδες οροφής καθώς και σετ 4 κουρτινών.
Ο καμβάς οροφής έχει θεραπεία Anti-UV 30+ που θα παρέχει σημαντική προστασία από τις ακτίνες του ήλιου.
Σε περίπτωση βροχής, το νερό αποστραγγίζεται μέσω των στύλων ή μέσω της οροφής. Επιπλέον, ορισμένα προϊόντα είναι εξοπλισμένα με υδρορροές για να εξασφαλίζουν την ομαλή αποστράγγιση των όμβριων υδάτων.
Τα προϊόντα έχουν σχεδιαστεί για να αντέχουν τον άνεμο σε συνθήκες φωτός, ωστόσο, δεν είναι κατάλληλα για ισχυρούς ανέμους.
Το πάχος των πλακών είναι 6mm.
Τα πολυανθρακικά φύλλα μπορούν να είναι λευκά ή γκρι ανθρακί.
Επί του παρόντος, το Cazeboo σας προσφέρει γκρι ανθρακί (RAL 7016), λευκό ματ, μπεζ, πράσινο βρύα, ανοιχτό γκρι και μπεζ.
Μόνο τα προϊόντα και τα χρώματα που παρουσιάζονται στον ιστότοπο είναι διαθέσιμα για αγορά.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας, στην ενότητα «Ερώτηση σχετικά με ένα προϊόν». Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας παρέχουμε όλη την απαραίτητη βοήθεια και να απαντήσουμε στις ερωτήσεις σας σχετικά με τα είδη μας.
Σε περίπτωση παραγγελίας με προϊόντα σε κράτηση, έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε ακύρωση μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Θα σας στείλουμε ένα email επιβεβαίωσης της ακύρωσης μόλις η ακύρωση είναι αποτελεσματική Εάν παραγγείλετε προϊόντα σε απόθεμα, η ακύρωση της παραγγελίας δεν είναι πλέον δυνατή κατά την προετοιμασία και την αποστολή της παραγγελίας. Σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω της φόρμας επικοινωνίας προκειμένου να προσδιορίσετε την καλύτερη λύση που θα σας οδηγήσει στην ακύρωση της παραγγελίας μετά την αποστολή.
Η Cazeboo σας παρέχει ένα έντυπο υπαναχώρησης στους γενικούς όρους πώλησης. Υπενθυμίζουμε ότι έχετε έως και 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας για να ζητήσετε ανάληψη. Βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις διαδικασίες ανάληψης στους Όρους και Προϋποθέσεις μας.
Εάν δεν έχετε λάβει επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, συνιστάται να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης μετά την πώληση χωρίς καθυστέρηση. Μπορείτε να βρείτε στοιχεία επικοινωνίας εξυπηρέτησης πελατών στον ιστότοπο. Επικοινωνώντας μαζί μας, θα μπορείτε να λάβετε πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας σας, να επιλύσετε τυχόν προβλήματα και να διασφαλίσετε ότι το αίτημά σας αντιμετωπίζεται σωστά.
Σε περίπτωση άρνησης λόγω κατεστραμμένων δεμάτων, θα λάβουμε πληροφορίες επιστροφής προϊόντων από τον συνεργάτη μας μεταφορέα. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας στην ενότητα «Έχω πρόβλημα με την παραγγελία μου» και ακολουθήστε τη διαδικασία δημιουργίας αρχείου εξυπηρέτησης μετά την πώληση. Αυτό θα μας επιτρέψει να παρακολουθούμε την κατάσταση και να σας κρατάμε ενήμερους για την πρόοδο της εκ νέου αποστολής των κατεστραμμένων δεμάτων.
Αφού μας στείλουμε τις πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία και τα σχετικά πακέτα, θα είμαστε σε θέση να σας στείλουμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να επιστρέψετε τα σχετικά πακέτα σε εμάς και να μας επιτρέψετε να σας στείλουμε το προϊόν που δεν παραλάβαμε.
Σας λείπει πακέτο;
Μπορείτε πρώτα να ελέγξετε εάν έχετε λάβει όλα τα πακέτα που περιλαμβάνονται στην παραγγελία σας, μπαίνοντας στο λογαριασμό σας, στα «Τα στοιχεία της παραγγελίας μου». Στη συνέχεια, θα μπορείτε να ελέγξετε εάν όλα τα πακέτα έχουν παραδοθεί σε εσάς ή όχι. Εάν δεν έχετε λάβει ένα από τα πακέτα και αυτό οφείλεται σε ασυνήθιστα μεγάλο χρόνο παράδοσης, επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας για την εξυπηρέτηση μετά την πώληση.
Λείπουν εξαρτήματα από τη συσκευασία σας;
Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας για την εξυπηρέτηση μετά την πώληση, υποδεικνύοντας τα εξαρτήματα που λείπουν και την κωδικοποίησή τους (κάντε πλήρη απογραφή των εξαρτημάτων στις συσκευασίες σας και συγκρίνετε με τα εξαρτήματα που αναφέρονται στις οδηγίες συναρμολόγησης). Ανάλογα με τα στοιχεία που λείπουν, θα βρούμε μαζί μια λύση για να συναρμολογήσετε τα αντικείμενά σας με ηρεμία!
Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας, της ενότητας "το προϊόν μου δεν λειτουργεί", "το προϊόν μου δεν λειτουργεί πλέον" ή "Δεν μπορώ να φέρω το προϊόν μου σε λειτουργία" ανάλογα με την περίπτωση. Θα καθορίσουμε τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν προκειμένου να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που παρουσιάζεται.
Προς το παρόν δεν είναι δυνατή η ανταλλαγή προϊόντων. Μπορείτε, εάν εξακολουθείτε να βρίσκεστε εντός της νόμιμης περιόδου υπαναχώρησης, να μας υποβάλετε σχετικό αίτημα. Μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας για την εξυπηρέτηση μετά την πώληση.
Το Cazeboo προσφέρει υπηρεσία επιστροφής προϊόντων λόγω του όγκου ή/και του βάρους τους. Το κόστος επιστροφής προϊόντων αποτελείται από ένα πάγιο κόστος 26,45 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του φόρου ανά πακέτο + μεταβλητό κόστος ανάλογα με το βάρος του πακέτου (βλ. Όρους και Προϋποθέσεις). Αυτά τα κόστη επιστροφής λαμβάνουν υπόψη την επιστροφή των εξόδων εφοδιαστικής που συνδέονται με τις επιστροφές.
Μπορείτε να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας κάνοντας απευθείας κλικ στο εικονόγραμμα που αντιπροσωπεύει έναν χαρακτήρα πάνω δεξιά.
Στη συνέχεια θα φτάσετε σε μια σελίδα σύνδεσης ή/και εγγραφής, απλά κάντε κλικ στο «Εγγραφή».
Τώρα το μόνο που χρειάζεται είναι να συμπληρώσετε τη φόρμα δημιουργίας λογαριασμού με τα προσωπικά σας στοιχεία (Τίτλος, Όνομα και Επώνυμο), καθώς και τη διεύθυνση email σας. Στη συνέχεια, επιλέξτε τον εμπιστευτικό σας κωδικό πρόσβασης.
Το μόνο που έχετε να κάνετε τώρα είναι να επικυρώσετε τον λογαριασμό σας κάνοντας κλικ στο "Δημιουργώ τον λογαριασμό μου"
1. Πρέπει πρώτα να αποκτήσετε πρόσβαση στη σελίδα σύνδεσης που βρίσκεται στο επάνω μέρος της σελίδας με το εικονόγραμμα χαρακτήρων.
2. Φτάνετε στην ακόλουθη σελίδα, κάντε κλικ στο «Ξεχασμένος κωδικός πρόσβασης»:
3. Στη συνέχεια, απλώς πληκτρολογήστε τη διεύθυνση email σας, ένα email θα σας σταλεί λίγο μετά για να σας επιτρέψει να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας (το email μπορεί να πάει στο SPAM, ελέγξτε το φάκελο SPAM).
4. Τώρα μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας με τα νέα στοιχεία σύνδεσής σας.
1. Πρέπει πρώτα να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας που βρίσκεται στην επάνω δεξιά γωνία της αρχικής σελίδας:
2. Στη συνέχεια, συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση email και τον κωδικό πρόσβασής σας.
3. Θα φτάσετε σε αυτήν τη σελίδα, κάντε κλικ στην καρτέλα «Τα προσωπικά μου στοιχεία»:
4. Μόλις μεταβείτε στην ενότητα "Τα προσωπικά μου στοιχεία", μπορείτε να τροποποιήσετε όλα τα καθορισμένα πεδία
Θέλετε να κάνετε αλλαγές που δεν είναι διαθέσιμες με αυτόν τον τρόπο;
Στην παρακάτω απάντηση «Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας», απαντήστε όχι. Μια φόρμα επικοινωνίας θα σας επιτρέψει να μας ζητήσετε συγκεκριμένες τροποποιήσεις στις ανάγκες σας.
Τα προβλήματα σύνδεσης μπορεί να προκληθούν από διάφορους παράγοντες:
? Σφάλμα σύνδεσης ιστότοπου:
Μπορεί να προσπαθείτε να συνδεθείτε σε λάθος ιστότοπο Cazeboo.
Για παράδειγμα, εάν δημιουργήσατε έναν λογαριασμό στο Cazeboo.fr, θα μπορείτε να συνδεθείτε μόνο στο Cazeboo.fr.
Ως εκ τούτου, θα είναι αδύνατο για εσάς να κάνετε μια παραγγελία στους άλλους ιστότοπους μας: Cazeboo.de / Cazeboo.es / etc…
Επομένως, βεβαιωθείτε ότι έχετε συνδεθεί στον σωστό ιστότοπο Cazeboo στον οποίο είχατε εγγραφεί προηγουμένως.
Σημείωση: είναι σημαντικό να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας στη χώρα στην οποία θέλετε να παραδοθεί η παραγγελία σας.
Για παράδειγμα, εάν ζείτε στη Γαλλία και θέλετε να σας παραδοθεί στη Γαλλία, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στον ιστότοπο Cazeboo.fr. Διαφορετικά, δεν θα μπορείτε να παραδώσετε την παραγγελία σας σε αυτήν τη χώρα.
? Σφάλμα κωδικού πρόσβασης:
Ίσως δεν μπορείτε να συνδεθείτε λόγω σφάλματος στον κωδικό πρόσβασης.
Σε αυτήν την περίπτωση, εάν δεν θυμάστε πλέον τον κωδικό πρόσβασής σας ή τον έχετε χάσει, σας προσκαλούμε να μεταβείτε στην ενότητα «Χρειάζομαι πληροφορίες για τον τρόπο λειτουργίας του λογαριασμού μου», όπου θα βρείτε τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας.
Ναι, είναι απολύτως δυνατό να συσχετίσετε πολλές διευθύνσεις με τον λογαριασμό πελάτη σας στο Cazeboo. Αυτό σας δίνει την ευελιξία να επιλέξετε διαφορετικές διευθύνσεις αποστολής ανάλογα με τις ανάγκες σας.
Η Cazeboo δεσμεύεται προσωπικά να προστατεύει όλα τα προσωπικά σας δεδομένα. Αυτά χρησιμοποιούνται μόνο για το σκοπό της ασφαλούς παράδοσης των προϊόντων σας σε εσάς.
Σύμφωνα με τον Νόμο για την Προστασία Δεδομένων της 6ης Ιανουαρίου 1978, έχετε το δικαίωμα να έχετε πρόσβαση, να διορθώνετε ή να εναντιώνεστε σε δεδομένα που σας αφορούν ανά πάσα στιγμή.
Αυτή η ενέργεια μπορεί να ασκηθεί:
? Είτε απευθείας στον ιστότοπο στην περιοχή "Ο λογαριασμός μου" και στη συνέχεια στην ενότητα "Τα προσωπικά μου στοιχεία"
? Είτε γράφοντας στην εξυπηρέτηση πελατών μας, θα κάνουμε ό,τι είναι απαραίτητο σύμφωνα με τα αιτήματά σας.
Η Cazeboo δεσμεύεται προσωπικά να προστατεύει όλα τα προσωπικά σας δεδομένα. Αυτά χρησιμοποιούνται μόνο για το σκοπό της ασφαλούς παράδοσης των προϊόντων σας σε εσάς.
Σύμφωνα με τον Νόμο για την Προστασία Δεδομένων της 6ης Ιανουαρίου 1978, έχετε το δικαίωμα να έχετε πρόσβαση, να διορθώνετε ή να εναντιώνεστε σε δεδομένα που σας αφορούν ανά πάσα στιγμή.
Αυτή η ενέργεια μπορεί να ασκηθεί:
? Είτε απευθείας στον ιστότοπο στην περιοχή "Ο λογαριασμός μου" και στη συνέχεια στην ενότητα "Τα προσωπικά μου στοιχεία".
? Είτε γράφοντας στην εξυπηρέτηση πελατών μας, θα κάνουμε ό,τι είναι απαραίτητο σύμφωνα με τα αιτήματά σας.
Τα προσωπικά δεδομένα διατηρούνται για 3 χρόνια από τη λήξη της συμβατικής σχέσης.
Η Cazeboo περιβάλλεται από αναγνωρισμένους συνεργάτες στον κόσμο των μεθόδων πληρωμής.
Αυτές οι διαφορετικές μέθοδοι πληρωμής είναι, φυσικά, όλες ασφαλείς.
Αυτό μας επιτρέπει να σας προσφέρουμε ένα ευρύ φάσμα τρόπων πληρωμής!
Τρόποι πληρωμής ανάλογα με κάθε χώρα:
Γαλλία:
Δυνατότητα αγοράς στο cazeboo.fr με τις ακόλουθες μεθόδους: CB, Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma, Άμεση μεταφορά (Fintecture)
Βέλγιο:
Δυνατότητα αγοράς στο cazeboo.be με τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Bancontact, Sofort, Alma
Ιρλανδία:
Δυνατότητα αγοράς στο cazeboo.ie με τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma
Λουξεμβούργο:
Δυνατότητα αγοράς στο cazeboo.lu με τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma
Γερμανία:
Δυνατότητα αγοράς στο cazeboo.de με τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Sofort, Giropay, Alma
Αυστρία:
Δυνατότητα αγοράς στο cazeboo.at με τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, EPS, Alma
Ισπανία:
Δυνατότητα αγοράς στο cazeboo.es με τα ακόλουθα μέσα: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Fintecture, Alma
Πορτογαλία:
Δυνατότητα αγοράς στο cazeboo.pt με τα ακόλουθα μέσα: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Alma
Ιταλία:
Δυνατότητα αγοράς στο cazeboo.it με τα ακόλουθα μέσα: Visa, Mastercard, Paypal, Paypal x3, Apple Pay, Google Pay, Sofort, Fintecture, Alma
Ολλανδία:
Δυνατότητα αγοράς στο cazeboo.nl με τα ακόλουθα μέσα: Visa, Mastercard, Paypal, IDEAL, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Alma
Πολωνία:
Δυνατότητα αγοράς στο cazeboo.pl με τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, Paypal, P24, Apple Pay, Google Pay
Δανία:
Δυνατότητα αγοράς στο cazeboo.dk με τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Φινλανδία:
Δυνατότητα αγοράς στο cazeboo.fi με τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Σουηδία:
Δυνατότητα αγοράς στο cazeboo.se με τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Σλοβακία:
Οι αγορές μπορούν να γίνουν στο cazeboo.sk χρησιμοποιώντας τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Σλοβενία:
Δυνατότητα αγοράς στο cazeboo.si με τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Ρουμανία:
Δυνατότητα αγοράς στο cazeboo.ro με τα ακόλουθα μέσα: Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay
Λατβία:
Δυνατότητα αγοράς στο cazeboo.lv με τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Λιθουανία:
Δυνατότητα αγοράς στο cazeboo.lt με τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Ουγγαρία:
Δυνατότητα αγοράς στο cazeboo.hu με τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Κροατία:
Δυνατότητα αγοράς στο cazeboo.hr με τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Ελλάδα:
Δυνατότητα αγοράς στο cazeboo.gr με τα ακόλουθα μέσα: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Τσεχική Δημοκρατία:
Οι αγορές μπορούν να γίνουν στο cazeboo.cz χρησιμοποιώντας τις ακόλουθες μεθόδους: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Θα τα βρείτε όλα κατά την πληρωμή και μπορείτε να επιλέξετε αυτό που σας ταιριάζει περισσότερο!
Περισσότερες πληροφορίες στους Όρους και Προϋποθέσεις > Τρόποι πληρωμής.
Προς το παρόν δεν προσφέρουμε αυτό το σύστημα πληρωμών.
Αυτή τη στιγμή είναι υπό εξέταση, αλλά δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμο στη χώρα σας.
Περισσότερες πληροφορίες στους Όρους και Προϋποθέσεις > Επιλογές πληρωμής
Η Cazeboo σας προσφέρει δύο λύσεις πληρωμής σε πολλές δόσεις:
- Paypal 4x
Έχετε τη δυνατότητα να πληρώσετε σε 4 δόσεις χωρίς χρέωση χάρη στο Paypal. Η πρώτη πληρωμή σας θα γίνει κατά την παραγγελία και η τελευταία πληρωμή 3 μήνες μετά την παραγγελία σας.
Ποιοι είναι οι όροι αποδοχής;
Οι προϋποθέσεις καταλληλότητας για την προσφορά πληρωμής με δόσεις Paypal είναι κατά την κρίση τους. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους για να προσδιορίσετε μαζί τους τις λύσεις που έχετε στη διάθεσή σας.
Άλμα
Πληρώστε σε 3 δόσεις χωρίς χρέωση με Visa ή Mastercard χάρη στην Alma. Την ημέρα της παραγγελίας σας θα πληρώσετε 1?3 από το ποσό του καλαθιού. Στη συνέχεια, 30 ημέρες μετά την παραγγελία σας, θα πληρώσετε ξανά; του ποσού του καλαθιού σας. Τέλος, 60 ημέρες μετά την παραγγελία σας, θα χρεωθείτε το υπόλοιπο ποσό.
Περισσότερες πληροφορίες στους Όρους και Προϋποθέσεις > Τρόποι πληρωμής
Η χρήση του PayPal είναι δωρεάν.
Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό PayPal ή να χρησιμοποιήσετε έναν υπάρχοντα λογαριασμό.
Στη συνέχεια, θα ανακατευθυνθείτε σε ένα παράθυρο διαλόγου που διαχειρίζεται το Paypal για να οριστικοποιήσετε την πληρωμή σας.
Μόλις πραγματοποιηθεί η πληρωμή σας, θα σας σταλεί απόδειξη μέσω email για παρακολούθηση αυτής της συναλλαγής.
Με το Paypal, δεν χρειάζεται να παρέχετε τα τραπεζικά σας στοιχεία κατά την πληρωμή της παραγγελίας σας στον ιστότοπό μας: τα οικονομικά σας στοιχεία δεν κοινοποιούνται στον πωλητή.
Το Paypal κρυπτογραφεί και προστατεύει τα δεδομένα σας και ενεργεί ως μεσάζων για την πραγματοποίηση των συναλλαγών σας με απόλυτα ασφαλή τρόπο.
Το Paypal προσφέρει, κατά την κρίση του, ένα σύστημα πληρωμών 4 μερών. Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με το Paypal για να προσδιορίσετε την καταλληλότητά σας για αυτήν την επιλογή.
Το Fintecture είναι μια λύση πληρωμής άμεσης μεταφοράς που έχει εγκριθεί από την Banque de France.
Με το Fintecture, πληρώστε για τις αγορές σας απευθείας από την ασφαλή τραπεζική σας περιοχή:
1-Επιλέξτε την τράπεζά σας.
2-Αναγνωρίστε τον εαυτό σας με τα συνηθισμένα τραπεζικά αναγνωριστικά σας.
3-Επικυρώστε τη συναλλαγή.
4-Επιβεβαιώστε τη συναλλαγή στο κινητό σας.
5-Η πληρωμή σας επιβεβαιώθηκε.
Τα κύρια πλεονεκτήματα για να πληρώσετε με το Fintecture:
? Δεν περιορίζεστε στα ποσά των αγορών σας και τα όρια της πιστωτικής σας κάρτας δεν θα επηρεαστούν.
? Δεν χρειάζεται να εισαγάγετε το IBAN ή τα στοιχεία της τραπεζικής σας κάρτας.
? Η παραγγελία σας θα διεκπεραιωθεί αμέσως (σε αντίθεση με ένα κλασικό τραπεζικό έμβασμα).
Δύο φάσεις μπορούν να επιβεβαιώσουν αυτήν την άρνηση πληρωμής σε εσάς:
Αμέσως μετά την οριστικοποίηση της παραγγελίας σας, θα ανακατευθυνθείτε σε μια σελίδα που θα σας ειδοποιεί για αυτήν την άρνηση:
Στο πλαίσιο του email σας, θα σας σταλεί αυτόματα ένα μήνυμα για να επιβεβαιώσετε ότι η συναλλαγή είναι εσφαλμένη.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, η τράπεζά σας μπορεί να αρνηθεί την εξουσιοδότηση πληρωμής (ανεπάρκεια χρημάτων, υπέρβαση τραπεζικού ορίου, άρνηση τράπεζας κ.λπ.)
Προφανώς, δεν μπορούμε να τηρήσουμε τη διαταγή χωρίς επίλυση της κατάστασης από την πλευρά σας.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, σας συμβουλεύουμε να:
Προσδιορίστε τους λόγους αυτής της άρνησης.
Βρείτε την κατάλληλη λύση για να επιλύσετε τους λόγους αυτής της άρνησης.
Επανεκκινήστε μια νέα παραγγελία λαμβάνοντας υπόψη αυτούς τους λόγους (πρόβλημα 3DS, τραπεζικό όριο, ανεπαρκή κεφάλαια κ.λπ.)
Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους μπορεί να απορριφθεί μια πληρωμή.
Θα συζητήσουμε τις πιο συνηθισμένες περιπτώσεις και πώς να τις λύσουμε.
Για τραπεζικές κάρτες και πληρωμή μέσω Paypal:
Σύστημα 3DS:
Η Cazeboo διασφαλίζει όλες τις συναλλαγές της μέσω του συστήματος 3DS.
Αυτό το σύστημα ασφαλείας μπορεί να διαφέρει ανάλογα με το τραπεζικό σας ίδρυμα: κωδικός επαλήθευσης που πρέπει να εισαγάγετε, τραπεζική εφαρμογή που σας στέλνει αίτημα επιβεβαίωσης για μια δεδομένη πληρωμή κ.λπ.
Πώς να το διορθώσετε;
Θα χρειαστεί να επανεκκινήσετε μια παραγγελία και να ακολουθήσετε προσεκτικά τη διαδικασία 3DS που παρέχεται από την τράπεζά σας στην οποία θα σας ανακατευθύνουμε.
Ανώτατο όριο πληρωμής μέσω Διαδικτύου:
Είναι πιθανό η τράπεζά σας να περιορίσει το όριο αγορών σας στο διαδίκτυο (σε μια δεδομένη περίοδο ή/και ένα μέγιστο σε μια συναλλαγή).
Μερικές πιθανές περιπτώσεις:
Έχετε κάνει πολλές συνεχόμενες αγορές σε σύντομο χρονικό διάστημα. Το αθροιστικό ποσό υπερβαίνει το όριο αγοράς σας.
Η παραγγελία που θέλετε να ολοκληρώσετε υπερβαίνει το όριο σας.
Πώς να το διορθώσετε;
Σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας για να επιβεβαιώσετε τους λόγους της άρνησης πληρωμής.
Εάν είναι απαραίτητο, μπορείτε να ζητήσετε από την τράπεζά σας να αυξήσει το όριο σας ή να περιμένετε μερικές ημέρες για να παραγγείλετε ξανά.
Αυτές οι αλλαγές οροφής μπορεί να μην είναι άμεσες.
Έχετε επίσης τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε άλλη μέθοδο πληρωμής.
Άρνηση τήρησης της συναλλαγής της τράπεζάς σας:
Έχουμε λίγα στοιχεία για να εξηγήσουμε αυτή την υπόθεση.
Πώς να το διορθώσετε;
Σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας για να επιβεβαιώσετε τους λόγους της άρνησης πληρωμής.
Μπορείτε να μας πείτε για αυτούς, για οποιονδήποτε χρήσιμο σκοπό, ώστε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας στο μέλλον.
Ανεπαρκή κεφάλαια:
Κατά την οριστικοποίηση της παραγγελίας, υποβάλλουμε αίτημα στην τράπεζά σας να επιβεβαιώσει ότι μπορούμε να εισπράξουμε το ποσό της παραγγελίας σας.
Μία από τις περιπτώσεις που μπορεί να προκύψει είναι αυτή των ανεπαρκών κεφαλαίων τη στιγμή της παραγγελίας. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η τράπεζά σας αρνείται την εξουσιοδότηση.
Πώς να το διορθώσετε;
Ελέγξτε τα χρήματα στον λογαριασμό που χρησιμοποιήθηκε για τη συναλλαγή.
Επικοινωνήστε με την τράπεζά σας εάν είναι απαραίτητο.
Επανεκκινήστε την παραγγελία μόλις η τράπεζά σας επικυρώσει ότι το υπόλοιπό σας δεν μπλοκάρει ξανά την εξουσιοδότηση της τράπεζας.
Μια πληρωμή σε εκκρεμότητα προκύπτει όταν δεν έχετε ολοκληρώσει την πληρωμή με τον τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε.
Για παράδειγμα, μπορεί να μην έχετε εισαγάγει τον κωδικό ασφαλείας 3DS.
Αυτή η υπόθεση θα πάει γρήγορα σε άρνηση πληρωμής. Θα ενημερωθείτε μέσω email. (δείτε την απόρριψη πληρωμής)
1. Για να βρείτε το τιμολόγιό σας, πρέπει πρώτα να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Cazeboo με τα διαπιστευτήριά σας στο Cazeboo. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει πρώτα να αποκτήσετε πρόσβαση στη σελίδα σύνδεσης που βρίσκεται στο επάνω μέρος της σελίδας με το εικονόγραμμα χαρακτήρων.
2. Στη συνέχεια, εισαγάγετε τα αναγνωριστικά Cazeboo (σύνδεση και κωδικός πρόσβασης).
3. Μόλις συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, κάντε κλικ στο εικονίδιο του χαρακτήρα (ο λογαριασμός σας) επάνω δεξιά και θα φτάσετε στη σελίδα του λογαριασμού σας.
4. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο "Οι παραγγελίες μου", θα εμφανιστούν όλες οι παραγγελίες σας στο Cazeboo, κάντε κλικ στο "Προβολή λεπτομερειών" της παραγγελίας για την οποία θέλετε το τιμολόγιο
5. Μόλις μεταβείτε στην ενότητα "Οι παραγγελίες μου", κάντε κλικ στο "Προβολή λεπτομερειών" της παραγγελίας για την οποία θέλετε το τιμολόγιο
6. Θα φτάσετε σε αυτή τη σελίδα, απλά πρέπει να κάνετε λήψη του τιμολογίου σας
Για να βρείτε το τιμολόγιό σας, πρέπει πρώτα να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Cazeboo με τα διαπιστευτήριά σας στο Cazeboo. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει πρώτα να αποκτήσετε πρόσβαση στη σελίδα σύνδεσης που βρίσκεται στο επάνω μέρος της σελίδας με το εικονόγραμμα χαρακτήρων.
Στη συνέχεια, εισαγάγετε τα αναγνωριστικά Cazeboo (σύνδεση και κωδικός πρόσβασης).
Μόλις συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, κάντε κλικ στο εικονίδιο του ατόμου (ο λογαριασμός σας) επάνω δεξιά και θα φτάσετε στη σελίδα του λογαριασμού σας.
Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο "Οι παραγγελίες μου", θα εμφανιστούν όλες οι παραγγελίες σας στο Cazeboo, κάντε κλικ στο "Προβολή λεπτομερειών" της παραγγελίας για την οποία θέλετε το τιμολόγιο.
Μόλις μπείτε στην ενότητα «Οι παραγγελίες μου», κάντε κλικ στην «Προβολή λεπτομερειών» της παραγγελίας για την οποία θέλετε το τιμολόγιο.
Θα φτάσετε σε αυτή τη σελίδα, θα πρέπει απλώς να κατεβάσετε το τιμολόγιό σας.
Θα θέλατε περισσότερες πληροφορίες για το Cazeboo;
Σας προσκαλούμε να διαβάσετε τις πληροφορίες που παρέχονται στους παρακάτω συνδέσμους:
Νομικές ειδοποιήσεις
Οι δεσμεύσεις μας
Ποιοι είμαστε
1. Αναζητήστε και επιλέξτε το προϊόν που προσφέρει το Cazeboo μέσα από τις κατηγορίες προϊόντων ή απευθείας από τη γραμμή αναζήτησης. Στη συνέχεια θα συναντήσετε το φύλλο προϊόντων του.
2. Προσθέστε τα είδη της επιλογής σας κάνοντας κλικ στο «Προσθήκη στο καλάθι».
3. Το καλάθι αγορών σας θα εμφανιστεί στα δεξιά, μπορείτε πλέον να κάνετε την παραγγελία σας (ή να συνεχίσετε τις αγορές σας εάν ενδιαφέρεστε για άλλα προϊόντα).
4. Η τοποθέτηση μιας παραγγελίας απαιτεί τη δημιουργία λογαριασμού χρήστη (αν χρειάζεται, ανατρέξτε στην ερώτηση «Πώς να δημιουργήσω τον λογαριασμό μου»), ώστε να γνωρίζουμε τη διεύθυνση παράδοσης, τη διεύθυνση χρέωσης και τα χρήσιμα στοιχεία επικοινωνίας, ώστε ο παραλήπτης να μπορεί να προγραμματίσει και να διασφαλίσει την παράδοση σε καλές συνθήκες *
5. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας ενημερώσετε ποιον τρόπο πληρωμής προτιμάτε να χρησιμοποιήσετε για να καταχωρήσετε την παραγγελία και μπορούμε να φροντίσουμε για όλα τα άλλα!
6. Θα λάβετε ένα αυτόματο email που θα επιβεβαιώνει την εγγραφή της παραγγελίας σας. Στη συνέχεια θα προχωρήσουμε στην προετοιμασία και αποστολή της παραγγελίας εντός των επόμενων ημερών.
7. Μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας στην περιοχή πελατών σας, ενότητα «Οι παραγγελίες μου».
8. Αφού ανακατευθυνθείτε στην ενότητα «Οι παραγγελίες μου», κάντε κλικ στην «Προβολή λεπτομερειών» της εν λόγω παραγγελίας.
9. Θα μπορείτε τελικά να έχετε πρόσβαση στην παρακολούθηση της παραγγελίας σας κάνοντας κλικ στο «Παρακολούθηση πακέτου».
Κάναμε τη συνειδητή επιλογή να μην σας προσφέρουμε έναν αριθμό τηλεφώνου premium στον οποίο δεν θα είχατε απαραίτητα όλες τις απαντήσεις στις ερωτήσεις σας.
Προσπαθούμε να:
? Για να τοποθετήσετε στο διαδίκτυο όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε (σαφείς οδηγίες, τεχνικά χαρακτηριστικά, διαστάσεις κ.λπ.)
? Για να απαντήσετε εντός 24 εργάσιμων ωρών σε όλα τα γραπτά σας αιτήματα: οι γραπτές απαντήσεις είναι συνήθως πιο τεκμηριωμένες και ακριβείς από ένα τηλεφωνικό κέντρο.
? Να καλέσουμε τους πελάτες μας πίσω εάν αυτό μας βοηθά να ανταποκριθούμε καλύτερα στις ανάγκες τους. Για να το κάνετε αυτό, στείλτε μας ένα αίτημα μέσω της φόρμας απαντώντας όχι στην παρακάτω ερώτηση: "Βρήκατε την απάντηση στην ερώτησή σας"
Η Cazeboo φαντάζεται και δημιουργεί τα προϊόντα της με μοναδικό στόχο να καλύψει τις ανάγκες σας.
Προσεχώς:
Αυτή η κατάσταση στα προϊόντα μας σημαίνει ότι η επιστροφή του στο απόθεμα καθορίζεται από μια κατά προσέγγιση ημερομηνία. Αυτές οι πληροφορίες είναι ορατές στα φύλλα προϊόντων μας κάτω από τη σύντομη περιγραφή.
Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία "Alert Me" για να ειδοποιηθείτε όταν είναι ξανά σε απόθεμα εάν ενδιαφέρεστε για το προϊόν. Για να ακολουθήσετε αυτήν τη διαδικασία, σας προσκαλούμε να συμβουλευτείτε τις Συχνές Ερωτήσεις μας στην ενότητα «Πώς να χρησιμοποιήσετε το σύστημα ειδοποίησης προϊόντων που προσφέρει η Cazeboo;»
Θύμα της επιτυχίας του:
Σε όλες τις περιπτώσεις πρόκειται για προϊόντα των οποίων το απόθεμα έχει εξαντληθεί. Τα είδη που είναι εκτός αποθέματος ανακοινώνονται στη συνέχεια ως "Μη διαθέσιμα".
Αυτό το προϊόν θα ανανεωθεί, αλλά αυτή τη στιγμή είναι εκτός αποθέματος και δεν έχουμε ακόμη ημερομηνία επιστροφής στην απόθεμα για να σας δώσουμε.
Όπως και στην προηγούμενη περίπτωση σχετικά με τα στοιχεία «Σύντομα», μπορείτε να δημιουργήσετε μια ειδοποίηση που θα σας ειδοποιεί για τη νέα διαθεσιμότητά της.
Μερικές φορές είναι πιθανό ορισμένα προϊόντα να μην ανταποκρίνονται πλέον στις προσδοκίες της κοινότητας του Cazeboo.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, ενδέχεται να σταματήσουμε την παραγωγή ορισμένων ειδών για να προσφέρουμε νέες σειρές, πιο κοντά στις προσδοκίες σας.
Μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε αν αυτό το προϊόν θα ανανεωθεί κάποια στιγμή και αν αυτό δεν είναι προγραμματισμένο, μπορούμε να σας προσφέρουμε διάφορες εναλλακτικές σε παρόμοια προϊόντα.
Επομένως, δεν είναι δυνατή η παραγγελία ενός μη διαθέσιμου προϊόντος.
Ωστόσο, εάν ένα μη διαθέσιμο προϊόν τραβήξει την προσοχή σας, μπορείτε να ειδοποιηθείτε όταν επανέλθει σε απόθεμα.
Ακολουθεί η διαδικασία για να επιτευχθεί αυτό:
Για να το κάνετε αυτό, αναζητήστε το μοντέλο που θέλετε και στη συνέχεια θα συναντήσετε το φύλλο προϊόντων του.
Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί «Ειδοποίηση» στο φύλλο προϊόντος.
Θα ανακατευθυνθείτε σε μια σελίδα σύνδεσης.
Για να επιβεβαιώσετε την ειδοποίηση, πρέπει να είστε συνδεδεμένοι στον λογαριασμό σας στο Cazeboo. Εάν χρειάζεστε βοήθεια για τη δημιουργία του λογαριασμού σας, ανατρέξτε στην ακόλουθη ερώτηση: Πώς μπορώ να δημιουργήσω έναν λογαριασμό χρήστη Cazeboo;
? Εάν έχετε ήδη λογαριασμό: πληκτρολογήστε τη διεύθυνση email και τον κωδικό πρόσβασης που χρησιμοποιήσατε για τον λογαριασμό σας στο Cazeboo και κάντε κλικ στο «Σύνδεομαι»
? Εάν είστε νέος στο Cazeboo: Κάντε κλικ στο "Εγγραφή" και στη συνέχεια δημιουργήστε τον λογαριασμό σας στο Cazeboo.
Μόλις συνδεθείτε ή εγγραφείτε, θα ανοίξει αυτή η σελίδα, η οποία θα επιβεβαιώσει τη δημιουργία της ειδοποίησής σας στο προϊόν που σας ενδιαφέρει.
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να περιμένετε, εμείς θα φροντίσουμε για τα υπόλοιπα. Θα σας ενημερώσουμε μόλις επανέλθει σε απόθεμα!
ΣΗΜ.: Σε περίπτωση που το προϊόν δεν προσφερθεί ξανά προς πώληση, θα σας ενημερώσουμε μόλις το λάβουμε γνώση.
Η Cazeboo κάνει ένα νόημα να προσφέρει μόνο προϊόντα για αγορά που είναι σε απόθεμα.
Το σύστημα κρατήσεων προτεραιότητας σάς επιτρέπει να προπαραγγείλετε οριστικά τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν για την επόμενη άφιξη. Έχετε πλήρη διαφάνεια σχετικά με τους εκτιμώμενους χρόνους παράδοσης για αυτά τα προϊόντα.
Συγκεκριμένα, χρειάζεται απλώς να επιλέξετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και να τα προσθέσετε στο καλάθι σας.
Η προπαραγγελία δεν ήταν ποτέ πιο εύκολη με το Cazeboo.
Περισσότερες πληροφορίες στους Όρους και Προϋποθέσεις > Προϊόντα με δυνατότητα κράτησης
Για προπαραγγελία από το Cazeboo, κάντε κλικ στο κουμπί "Προπαραγγελία" που είναι διαθέσιμο και ορατό στο φύλλο προϊόντος:
Για να επιβεβαιώσετε το αίτημα προπαραγγελίας σας, πρέπει να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Cazeboo:
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό: πληκτρολογήστε τη διεύθυνση email και τον κωδικό πρόσβασης που χρησιμοποιήσατε για τον λογαριασμό σας στο Cazeboo και κάντε κλικ στο «Σύνδεομαι».
Εάν είστε νέος στο Cazeboo: κάντε κλικ στο «Εγγραφή» και στη συνέχεια δημιουργήστε τον λογαριασμό σας στο Cazeboo.
Μόλις συνδεθείτε ή εγγραφείτε, ολοκληρώστε την προπαραγγελία σας και εξασφαλίστε κράτηση προτεραιότητας για μελλοντικές αφίξεις.
Θα σας σταλεί αυτόματα ένα email επιβεβαίωσης της προπαραγγελίας σας. Το μόνο που έχετε να κάνετε τώρα είναι να περιμένετε να επιστρέψει το προϊόν σας σε απόθεμα και να παραδοθεί στο σπίτι σας! (Θα σας στείλουμε email για να σας ενημερώσουμε!)
Παράδοση
8/12 ημέρες
Ασφαλείς πληρωμές
Δωρεάν αποστολή
Ανεπαφική
παράδοση
Καλώς ήρθατε στο Cazeboo!
Ειδικός στην ηλεκτρονική πώληση σύγχρονων εξαρτημάτων εξωτερικού χώρου, ιδιαίτερα επενδύσεων βεράντας και κήπου, η Cazeboo κάνει τιμή να σας προσφέρει μια ολοκληρωμένη προσφορά για να προσθέσετε αξία στο εξωτερικό σας σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις της αγοράς, σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές!
Ποιότητα στη σωστή τιμή! Αυτό είναι το μότο του Cazeboo!
Όλα τα προϊόντα μας έχουν σχεδιαστεί και σχεδιαστεί σε μορφή κιτ.
Εύκολη και γρήγορη εγκατάσταση, συναρμολόγηση των πέργκολων, των κληματαριών και των κουφωμάτων σας Cazeboo θα είναι ένα πραγματικό αεράκι .
Όλα τα μοντέλα μας έχουν σχεδιαστεί για να συνδυάζουν ασφάλεια και αισθητική.
Η Cazeboo σας προσφέρει την επιλογή να καλύψετε όλες τις επιθυμίες και απαιτήσεις σας: πέργκολα καμβά, βιοκλιματική, κληματαριά κήπου , carport, kiosk, ...
Στο Cazeboo, όλα γίνονται για να σας ικανοποιήσουν!
Ανακαλύψτε επίσης όλα τα αξεσουάρ μας για ένα εξωτερικό που σας ταιριάζει: θα προσφερθούν καμβάς και ανταλλακτικά οροφής για να τελειοποιήσετε το έργο σας .
Προκειμένου να διευκολυνθεί η επιλογή σας, έχετε όλες τις τεχνικές πληροφορίες, μια λεπτομερή περιγραφή προϊόντος, καθώς και οπτικά σε όλα τα φύλλα προϊόντων μας.
Πληρωμές είναι ασφαλή και η παράδοση είναι δωρεάν, επωφεληθείτε και καλές αγορές!